Sylwia Sobolewska

Sylwia Sobolewska
mazowieckie

BIZNES
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES konkurencyjność, marketing, zarządzanie

Opis

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Zakładzie Systemów Zarządzania (Instytut Zarządzania Wartością) Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat zajmuje się problematyką zarządzania wiedzą o kliencie. Jej zainteresowania dotyczą problematyki tworzenia i wykorzystywania wiedzy o kliencie, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw branży direct marketingowej, w których wykorzystuje się w największym stopniu możliwości indywidualizowania relacji z klientami. Autorka wielu publikacji z zakresu zarządzania wiedzą o kliencie. Wykładowca na Studiach Podyplomowych Zarządzania Wartością Klienta, Studiach Podyplomowych Analiz Marketingowych oraz Studiach Podyplomowych Nowoczesnej Promocji.