Renata Piwowarska

Renata Piwowarska
mazowieckie

GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE, POLITYKA SPOŁECZNA, PRAWO, SPOŁECZEŃSTWO
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • GOSPODARKA programy infrastrukturalne
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE telekomunikacja
  • POLITYKA SPOŁECZNA niepełnosprawni
  • PRAWO prawa konsumentów, ochrona konkurencji
  • SPOŁECZEŃSTWO prawa konsumentów, ochrona konkurencji

Opis

Dyrektor Departamentu Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego - Wydziału Zarządzania oraz Podyplomowych Studiów Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji UW. Z rynkiem telekomunikacyjnym związana od 2008 r., swoją przygodę z telekomunikacją i ochroną konsumentów na tym rynku rozpoczęła pracą w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a po utworzeniu regulatora rynku telekomunikacyjnego kolejno URT, URTiP i UKE. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Departamentu Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, gdzie zajmuje się ochroną konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych a także realizacją obowiązków nałożonych na rynkach detalicznych i związanych z usługą powszechną oraz współpracą z samorządami terytorialnymi w zakresie bezpłatnego Internetu.

Renata Piwowarska - graduated from the Faculty of Management and Postgraduate Studies in European Law at the Faculty of Law and Administration of the Warsaw University. Her professional carrier in telecommunications and consumer protection’s area has been being continued since 2008 year. Her first place of work was the Office of Competition and Consumer Protection. After establishing the National Regulatory Authority of telecommunications market she joined it (at the beginning the Office of Telecommunications Regulation, then the Office of Telecommunications and Postal Regulation, finally the Office of Electronic Communications). Currently she acts as the Director of Department of Retail Telecommunications Market in the Office of Electronic Communications and deals with consumer protection on the market of telecommunications services and monitors the obligations of Universal Service imposed on entrepreneurs of retail markets and cooperation with local governments within the issues of free of charge internet access.