Renata Piwowarska

Renata Piwowarska
mazowieckie

GOSPODARKA, INFRASTRUKTURA I TRANSPORT, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE, PRAWO, SPOŁECZEŃSTWO
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • GOSPODARKA programy infrastrukturalne
  • INFRASTRUKTURA I TRANSPORT lotnictwo, polityka przestrzenna
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE telekomunikacja
  • PRAWO prawa konsumentów, ochrona konkurencji
  • SPOŁECZEŃSTWO prawa konsumentów, ochrona konkurencji

Opis

Dyrektor Komisji Ochrony Praw Pasażerów w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Mediacje w sprawach gospodarczych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od ponad 20 lat związana jest z ochroną konsumentów, swoją przygodę w tym zakresie rozpoczęła pracą w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, następnie w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej a obecnie w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Audytor ISO.

Posiada duże doświadczenie na rynku telekomunikacyjnych a obecnie również na rynku lotniczym, jest też ekspertem w zakresie rozwiązywania sporów z udziałem zarówno podmiotów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Aktywnie uczestniczy w szkoleniach, symulacjach i projektach związanych z tematyką mediacji, negocjacji i innych metod polubownego rozwiązywania sporów.

Jest stałym mediatorem sądowym wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Sądu Okręgowego w Warszawie oraz mediatorem w Centrum Mediacji Lewiatan.

Jej zawodowe zainteresowania koncentrują się wokół lotnictwa i ochrony praw konsumentów, w szczególności pasażerów linii lotniczych.

Prywatnie hobbistycznie zajmuje się projektowaniem wnętrz – dyplom projektanta uzyskała na Luxury Academy of Architecture and Art.