Nina Kowalewska-Motlik

Nina Kowalewska-Motlik
mazowieckie

BIZNES, GOSPODARKA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES marketing, reklama, kreacja
  • GOSPODARKA eksport - rynek wchodni

Opis

Absolwentka japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.Karierę zawodową rozpoczęła w 1981 roku jako dziennikarka w Polskim Radio. W 1991 roku została CEO wydawnictwo Harlequin Books Poland. W ciągu 4 lat opublikowano 500 tytułów i sprzedano 50 milionów książek. W 1993 roku Harvard Business School stworzył studium przypadku sukcesu polskiego Harlequina.

Od 1995 do 2000 roku była CEO agencji reklamowej Young & Rubicam Poland (125 pracowników, obroty na poziomie 75 milionów dolarów).
W 1995 roku stworzyła New Communications – strategicznego konsultanta w dziedzinie planowania mediów. Prowadzi międzynarodowe kampanie Polski w mediach takich jak CNN, Financial Times, The Economist oraz w ponad 1000 innych mediów.
Od 11 lat zajmuje się promocją marek na polskim rynku poprzez program Superbrands International. Jest konsultantem w zakresie mediów, marketingu i brandingu. Zasiada w Radzie Programowej Kongresu Kobiet.

 Facebook