Monika Marianowicz

Monika Marianowicz
mazowieckie

EDUKACJA, GOSPODARKA, KULTURA, MEDIA, KULTURA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • EDUKACJA edukacja kulturalna
  • GOSPODARKA handel
  • KULTURA literatura, sztuka, media, edukacja kulturalna
  • MEDIA, KULTURA media

Opis

Menadżer ds.PR i Eventów, Rzecznik Prasowy Empiku od 2006 roku.


Ukończyła studia w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UW, początkowo pracowała jako dziennikarz/reporter radiowy (w Radio TAK Kielce). Potem swoją karierę związała na stałe z Grupą Empik. Została zatrudniona jako Assistant to Strategic Marketing and PR Director, ale szybko pięła się w firmowej hierarchii: piastowała stanowisko Marketing Specialist, potem Acting Marketing Manager, a od maja 2006 roku pracuje jako PR&Events Manager i Rzecznik Prasowy. Dba o wizerunek marki Empik zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy. Jest odpowiedzialna za zapewnienie stałej i mocnej obecności Empiku na najważniejszych wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych w Polsce (patronaty nad festiwalami muzycznymi, filmowymi, premierami teatralnymi oraz kinowymi, stała współpraca z ważnymi dla tożsamości Polaków instytucjami kultury – jak np.Muzeum Narodowe w Warszawie). Nadzoruje bezpośrednio pracę Koordynatorów ds.Eventów w Empikach tzw.flagowych, gdzie odbywają się w stałym cyklu spotkania autorskie z twórcami reprezentującymi różne dziedziny kultury i sztuki, a także koncerty, warsztaty, panele dyskusyjne i konferencje. W przeciągu kilku lat zgromadziła wokół marki Empiku blisko pół milionową społeczność na facebooku (w swoim segmencie Empik jest liderem) – odpowiada za kreowanie codziennego contentu i animowanie interakcji z użytkownikami (poza facebookiem, również na YouTube, instagramie, twitterze). Organizuje prestiżową i opiniotwórczą Galę Bestsellery Empiku, która gromadzi co roku setki ważnych postaci polskiej kultury, dziennikarzy i przedstawicieli wydawców książkowych, muzycznych, filmowych i multimedialnych. Wymyśliła i wdrożyła akcję skierowaną do debiutantów muzycznych – Make More Music. Dużą satysfakcję sprawia jej działalność w obszarze CSR: np. jest autorem koncepcji i założeń ogólnopolskiej akcji wychowania z książką dla najmłodszych p.t. „Przecinek i kropka” i sprawuje nadzór nad jej realizacją (warsztaty w salonach, portal przecinekikropka.pl, konkurs na Najlepszą Książkę Dziecięcą). Ważną część jej codziennej pracy zajmują relacje z mediami i PR produktowy (głównie w zakresie nowych kategorii dostępnych w Empiku – m.in.kolekcji autorskich tworzonych we współpracy z uznanymi twórcami).
Pasjonatka podróży, dobrych książek i filmów oraz kuchni.