Marta Ziółkowska

Marta Ziółkowska
mazowieckie, opolskie

BIZNES, EDUKACJA, GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE, NAUKA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES konkurencyjność, marketing, zarządzanie
  • EDUKACJA szkolnictwo wyższe
  • GOSPODARKA start-upy, innowacje
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE start-upy, innowacje
  • NAUKA wsparcie projektów naukowych, szkolnictwo wyższe, innowacje

Opis

Marta Joanna Ziółkowska jest doktorem nauk ekonomicznych i adiunktem w Instytucie Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie realizuje projekty naukowo-badawcze i dydaktyczne, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako uznany ekspert analizuje i bada powiązania franczyzowe oraz ich wykorzystanie w procesach rozwoju przedsiębiorstw w Polsce i w świecie. Swoje szerokie doświadczenie zdobyła podczas licznych wyjazdów i stypendiów zagranicznych oraz dzięki współpracy z przedsiębiorstwami. Autorka książek o franczyzie, a także licznych publikacji naukowych w języku polskim i angielskim, współautorka Raportu o franczyzie w Polsce 2010. Łączy zainteresowania naukowe z praktyką realizując projekty doradczo-szkoleniowe oraz popularyzujące wiedzę o franczyzie i modelach współpracy przedsiębiorstw. Specjalizuje się w takich obszarach jak: franczyza, nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw, zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem, zarządzanie zasobami relacyjnymi oraz innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy.

fot.:G.Berman