Marta Chalimoniuk-Nowak

Marta Chalimoniuk-Nowak
mazowieckie, opolskie

BIZNES, GOSPODARKA, MEDIA, KULTURA, OCHRONA ZDROWIA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES marketing, społeczna odpowiedzialność biznesu
  • GOSPODARKA społeczna odpowiedzialność biznesu
  • MEDIA, KULTURA media
  • OCHRONA ZDROWIA zarządzanie w ochronie zdrowia

Opis

Od 1999 r. zajmuje się marketingiem, w ostatnich latach – w szczególności w zakresie brandingu, komunikacji i analiz na rzecz podmiotów z branży ochronny zdrowia, fitness&wellness czy dietetyki. Autorka licznych publikacji prasowych z zakresu marketingu i zarządzania oraz działań CSR oraz kilku naukowych. Autorka wielu ogólnopolskich badań (dotyczących turystyki rekreacyjnej, promocji regionów i marek lokalnych, biegaczy i organizatorów imprez rekreacyjnych). Trener biznesu, b. wykładowca akademicki, doradca, koordynatorka projektów zdrowotnych. Rozwinęła kilka placówek medycznych, dietetycznych, projektów administracyjnych i NGO.

Założycielka i wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Zdrowia, zajmującego się edukacją zdrowotną. Autorka projektów, m.in. Zdrowy pracownik, Świadomi rodzice – zdrowe dzieci, Silne marki Opolszczyzny, raportów branżowych i tematycznych. Współpracuje z redakcjami m.in. Brief, OSOZ, Magazynu Trenera, Działalności Leczniczej, Healthcare Management Magazine czy Serwis ZOZ, w przeszłości 4-krotnie redaktor naczelna m.in. w Infor SA czy Murator SA. Po godzinach pasjonatka fotografii reporterskiej, górskich trekkingów i jazzu.