Małgorzata Molęda-Zdziech

Małgorzata  Molęda-Zdziech
mazowieckie

BIZNES, KULTURA, NAUKA, NGO, UE/ZAGRANICA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES instytuty, think-tanki, firmy doradcze
  • KULTURA media
  • NAUKA politologia
  • NGO instytuty, think-tanki, firmy doradcze
  • UE/ZAGRANICA Unia Europejska

Opis

 Dr hab. (nauki o polityce, specjalność: nauki o mediach, Uniwersytet Wrocławski)
Doktor nauk humanistycznych (socjologia Uniwersytet Warszawski), adiunkt w Instytucie Studiów Międzynarodowych Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH, wykłada w Collegium Civitas. Jest członkinią Zarządu Stowarzyszenia Francja-Polska, a także Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Od 2005 roku jest ekspertką międzynarodowej organizacji pozarządowej EUROPA (Entretiens Universitaires pour l’Administration Publique) z siedzibą w Limoges (Francja), w której pełni funkcję wiceprezeski i członkini Komitetu Naukowego. Od 2009 roku działa w Obywatelskim Forum Legislacji przy Fundacji im. Stefana Batorego. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się wokół lobbingu i rzecznictwa interesów oraz komunikowania i mediów (książki: wraz z K. Jasiecki, U. Kurczewską "Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu", wraz z U. Kurczewską, Lobbing w Unii Europejskiej". Ostatnio opublikowała Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego, Difin Warszawa 2013.

fot.:Marek Stefan Zdziech