Magdalena Anna Kachniewska

Magdalena Anna Kachniewska
mazowieckie

BIZNES, EDUKACJA, GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE, KULTURA, NAUKA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES konkurencyjność, marketing, wsparcie biznesu, specjalne strefy ekonomiczne, klastry
  • EDUKACJA szkolnictwo wyższe
  • GOSPODARKA polityka regionalna, rozwój regionów, społeczna odpowiedzialność biznesu, turystyka, innowacje, współpraca nauki i biznesu, spa, gastronomia, hotelarstwo
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE innowacje
  • KULTURA dziedzictwo kulturowe
  • NAUKA szkolnictwo wyższe, współpraca nauki i biznesu, innowacje

Opis

Prof. dr hab., pracownik naukowy Katedry Turystyki Szkoły Głównej Handlowej, dziekan Studium Magisterskiego SGH, członek Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej oraz zespołu roboczego ds. badań w turystyce przy Departamencie Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki. Członek honorowy Gdańskiego Stowarzyszenia Agroturyzmu i Międzynarodowego Forum Agroturystyki.
Trener biznesu i doradca przedsiębiorstw branży turystycznej oraz organizacji turystycznych (w tym Polskiej Organizacji Turystycznej i Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej). Konsultant wiodący na etapie rozruchu ponad 20 obiektów hotelowych w Polsce. Propagatorka koncepcji zastosowania e-marketingu i nowych technologii w turystyce (członek Rady Naukowej e-TravelForum, przewodnicząca kapituły konkursu „Nowe Technologie w Turystyce – Tech.Travel Awards”.).
W przeszłości pilot biur podróży oraz pracownik prawie wszystkich szczebli zarządzania w branży hotelarskiej, w tym między innymi prezes zarządu spółki Efekt Hotele S.A, dyrektor generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday Inn w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego, zarządzającego 4 polskimi hotelami.
Autorka i współautorka licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego. Autorka ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu hotelarstwa i turystyki. Felietonistka „Wiadomości Turystycznych” i autorka bloga „Forum Turystyczne”.
Zainteresowania naukowo-badawcze: rozwój regionalny, miasta kreatywne, gospodarka turystyczna, zastosowanie nowych technologii w marketingu, społeczna odpowiedzialność biznesu.
Informacje o wystąpieniach i publikacjach:  http://www.kachniewska.net/publikacje

fot.:Edyta Paduch