Luiza Derek

Luiza Derek
mazowieckie

BIZNES, FINANSE, GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES marketing, zarządzanie
  • FINANSE rozwój rynku finansowego, płatności bezgotówkowe
  • GOSPODARKA nowe technologie, innowacje
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE płatności bezgotówkowe, innowacje

Opis

Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe.

Absolwentka warszawskiej SGH i Chalmers Institute w Melbourne, specjalistka w zakresie reklamy i promocji.

Doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla agencji outdoorowej Ikalco oraz grupy McCann Ericsson Poland, gdzie obsługiwała kilku klientów na poziomie lokalnym i regionalnym. Z MasterCard Europe związana od 2005 roku, początkowo jako członek zespołu, następnie - dyrektor działu Customer Marketing, a obecnie jako Dyrektor Marketingu. Jest odpowiedzialna za stworzenie nowoczesnej strategii komunikacji dotyczącej wprowadzania innowacyjnych produktów oraz Customer and Merchant marketing.
W 2009 roku wprowadzała na rynek Polski innowacyjny produkt - płatności zbliżeniowe oraz była odpowiedzialna za implementację platformy edukacyjnej w zakresie zastosowania MasterCard® PayPass™ – w tej chwili Polska jest liderem wśród krajów wykorzystujących tę technologię. Od 2009 roku rozwija dział Customer Marketing.

MasterCard jest liderem na ogólnoświatowym rynku systemów płatniczych, oferującym szeroki wybór nowatorskich programów kredytowych, debetowych, płatności elektronicznych, rozwiązań business-to-business oraz wszelkich związanych z nimi programów płatniczych.