Katarzyna Wojda

Katarzyna Wojda
mazowieckie

BIZNES, MEDIA, KULTURA, ORGANIZACJE, PRACA, SPOŁECZEŃSTWO
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES marketing, reklama, kreacja, zarządzanie
  • MEDIA, KULTURA media
  • ORGANIZACJE organizacje branżowe, organizacje pracodawców, organizacje kobiece
  • PRACA organizacje pracodawców
  • SPOŁECZEŃSTWO organizacje kobiece, organizacje pracodawców, organizacje branżowe

Opis

Dyrektor marketingu HBO Polska Sp. z o.o.

Posiada 17 letnie doświadczenie w obszarze marketingu w wiodących agencjach reklamowych oraz międzynarodowym środowisku korporacyjnym w obszarze finansów, telekomunikacji, FMCG oraz mediów. Doświadczony strateg zarządzania (budowanie struktur, zespołów, strategii marketingowych, nadzór, doradztwo). Ceni wyzwania biznesowe, długofalową perspektywę oraz współpracę w zgranym zespole fachowców.
Absolwentka studiów magisterskich: marketing i zarządzanie na SGH oraz studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW w zakresie psychologii zachowań konsumenckich, a także wielu szkoleń branżowych.

Funkcję dyrektora marketingu HBO Polska Sp z o.o pełni z powodzeniem od czerwca 2013 roku współpracując ze strukturami regionalnymi i międzynarodowymi firmy. Zarządza 13 osobowym zespołem i jest odpowiedzialna za badania, strategie marketingowe ATL, on-line, PR oraz kampanie wizerunkowe wspierające rozwój firmy          na polskim rynku.
W latach 2007-2013 manager marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe (Business Leader Consumer Marketing). Dodatkowo od sierpnia do listopada 2013 roku członek Intelligence Team w centrali MasterCard Europe w Waterloo.

W latach 2003-2007 Account Director w agencji reklamowej McCann Erickson Polska, gdzie pracowała m.in. dla takich klientów jak: Polkomtel S.A., (marki: Plus, Plus dla biznesu, Sami Swoi), Agros Nova S.A. (marki: Karotka, Garden, Dr.Witt ), Merlin.pl, Siemens Corporate. Była odpowiedzialna za wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów w formie działań ATL, BTL, współpracy z mediami, z agencjami PR oraz zapewnienia usług interaktywnych. W latach 1998-2003 pracowała jako Account Supervisor w agencji reklamowej Lowe GGK. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła jako researcher w Agencji Badawczej Pentor w 1995 roku (obecnie TNS Pentor). 

Chętnie podróżuje kamperem i czyta literaturę podróżniczą. Hobbystycznie interesuje się hodowlą drobiu ozdobnego i kulinariami.