Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk
małopolskie, mazowieckie

BIZNES, EDUKACJA, GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE, KULTURA, MEDIA, KULTURA, NAUKA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES audyt, konkurencyjność, marketing, reklama, kreacja, instytuty, think-tanki, firmy doradcze, design, moda
  • EDUKACJA szkolnictwo wyższe
  • GOSPODARKA e-commerce/handel elektroniczny, innowacje, współpraca nauki i biznesu
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE e-commerce/handel elektroniczny, innowacje
  • KULTURA literatura, media
  • MEDIA, KULTURA media
  • NAUKA szkolnictwo wyższe, współpraca nauki i biznesu, innowacje

Opis

Prezes Socjomanii - firmy konsultingowo-szkoleniowej specjalizującej się w marketingu internetowym. Trener i konsultantka marketingu internetowego i social media. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma prawie 2000 godzin szkoleniowych. Od ponad 8 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Tworzy audyty, strategie obecności w social media i PR, pomaga agencjom zagranicznym jako konsultant ds. wdrożenia projektów na polski rynek. Posiada certyfikat projektowania usług (service design) Design Thinkers Academy. Szkoliła m.in. ambasady: Izraela, Kanady w Polsce, Centrum Lasów Państwowych, firmy z liderów B2B: Jones Lang La Salle, Raben Group, Rec Global, firmy Cartoon Network, Tygodnik Polityka, Coty, Danone, Polkomtel, SOLAR, Triumph, Apart.
Ma na swoim koncie strategie marketingowe dla marek branży modowej, jak Fashion Week Poland, Solar, Apart i swój autorski cykl szkoleń w tym zakresie.

Z wykształcenia magister polonistyki i edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji - marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i AGH w Krakowie. Jest w trakcie tworzenia swojego kierunku studiów.

Facebook   Slideshare