Katarzyna Bachnik

Katarzyna Bachnik
mazowieckie

BIZNES, GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE, NAUKA, NGO
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES marketing, zarządzanie, instytuty, think-tanki, firmy doradcze, psychologia biznesu
  • GOSPODARKA społeczna odpowiedzialność biznesu, innowacje
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE innowacje
  • NAUKA innowacje
  • NGO instytuty, think-tanki, firmy doradcze

Opis

Doktor nauk ekonomicznych ze specjalnością zarządzanie. Obecnie pełni funkcję adiunkta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i w Instytucie Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. Współpracuje jako redaktor z magazynem Harvard Business Review Polska. Swobodnie włada językiem angielskim i niemieckim.

Jej zainteresowania naukowo-badawcze obejmują: marketing międzynarodowy, zarządzanie międzykulturowe, społeczną odpowiedzialność biznesu, media społecznościowe, innowacje i design thinking.

Jest stypendystką Fulbrighta, afiliowaną przy Haas Business School na University of California w Berkeley. W roli profesora wizytującego przebywała w ESADE Business School w Barcelonie i w Cass Business School w Londonie. W 2012 roku otrzymała wyróżnienie w konkursie dla dziennikarzy pt. „Pióro odpowiedzialności”. W czasie wolnym najchętniej pływa, gra w tenisa, jeździ na nartach i eksperymentuje w kuchni.

fot.: Grzegorz Wasilewski             Goldenline