Justyna Bakalarska

Justyna Bakalarska
łódzkie, mazowieckie

BIZNES, GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE, NAUKA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES marketing, społeczna odpowiedzialność biznesu
  • GOSPODARKA ekonomia społeczna, nowe technologie, społeczna odpowiedzialność biznesu, start-upy, współpraca nauki i biznesu
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE start-upy
  • NAUKA współpraca nauki i biznesu

Opis

Dziennikarka, trenerka, specjalistka ds. komunikacji, marketingu i nowych mediów. Autorka książki „Marketing wartości”. Swoją zawodową przygodę rozpoczęła w branży szkoleniowej, co doprowadziło ją do zdobycia certyfikatu trenera biznesowego.

Od trzech lat związana jest z uczelnią Collegium Civitas, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarz. Publikowała w takich tytułach jak Polska the Times, Socialpress, MarketingLink, MobileClick, Brief. Zagadnienia z obszaru nowych mediów i marketingu zna także od strony praktycznej. Pracowała m.in. w zespole odpowiedzialnym za komunikację i promocję działań posła do PE, była koordynatorem grupy redakcyjnej magazynu historycznego, odpowiadając za strategię komunikacji i promocji miesięcznika w mediach społecznościowych, a także zastępcą redaktora naczelnego Brief ds. online. Obecnie pełni funkcję redaktora w magazynie Marketer+ oraz prowadzi własną firmę specjalizującą się w szkoleniach i komunikacji marketingowej.