Jowita Michalska

Jowita Michalska
mazowieckie

BIZNES, EDUKACJA, GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE, NGO, ORGANIZACJE, SPOŁECZEŃSTWO, SPORT
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES marketing, reklama, kreacja, transformacja organizacji/zarządzanie zmianą, zarządzanie, instytuty, think-tanki, firmy doradcze
  • EDUKACJA edukacja
  • GOSPODARKA start-upy, innowacje, współpraca nauki i biznesu
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE start-upy, innowacje
  • NGO instytuty, think-tanki, firmy doradcze
  • ORGANIZACJE organizacje kobiece
  • SPOŁECZEŃSTWO organizacje kobiece
  • SPORT imprezy masowe

Opis

Manager z prawie 20 letnim doświadczeniem na rynku marketingu i mediów. Swoją karierę rozpoczynała w latach dziewięćdziesiątych na prężnie rozwijającym się rynku międzynarodowych agencji reklamowych. Pracowała na największych budżetach i projektach w Polsce. Odpowiadała za wielokrotnie nagradzane kampanie reklamowe: m.in. Heyah, a potem Plus z kabaretem Mumio.
Przez długi czas związana ze światem dużych korporacji z obszaru Telekomunikacji, a potem energetyki. Przez ostatnie 2 lata jako Doradca Prezesa Zarządu Polskiej Grupy Energetycznej. Ma na swoim koncie zarządzanie dużymi projektami sponsoringu w sporcie, w tym naming rights.
Obecnie prowadzi Fundację FSCD Polska zajmującą się m.in. edukacją w zakresie nowych technologii oraz kapitału społecznego. Zasiada w radach i jury różnych instytucji i projektów, m.in.jest członkinią Rady Programowej Kongresu Kobiet, należy do Stowarzyszenia Technologia w spódnicy
Jej pasją są media społecznościowe i ich wpływ na zmiany w globalnej komunikacji, a także wpływ nowych technologii na gospodarkę światową.

http://www.fscd.pl/