Ewa Łabno-Falęcka

Ewa Łabno-Falęcka
mazowieckie

BIZNES, EDUKACJA, GOSPODARKA, INFRASTRUKTURA I TRANSPORT, KULTURA, NAUKA, NGO
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES marketing, zarządzanie, psychologia biznesu
  • EDUKACJA edukacja kulturalna
  • GOSPODARKA motoryzacja, społeczna odpowiedzialność biznesu, współpraca nauki i biznesu
  • INFRASTRUKTURA I TRANSPORT bezpieczeństwo ruchu drogowego
  • KULTURA mecenat, edukacja kulturalna
  • NAUKA współpraca nauki i biznesu
  • NGO edukacja kulturalna

Opis

Filolog, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktorat na Uniwersytecie Karla Eberharda w Tybindze/Niemcy. Nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie w Tybindze (1989-1993). W latach 1993-1999 1. Sekretarz, a potem Radca Ambasady RP w Bonn/Niemcy. Obecnie dyrektor External & Governmental Affaires w Daimler Group w Polsce oraz dyrektor komunikacji w Mercedes-Benz Polska. Odpowiada m.in. za relacje zewnętrzne z sektorem rządowym, biznesowym i pozarządowym, zarządzenie kryzysem oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Jest rzeczniczką prasową koncernu w Polsce. Redaktor naczelna publikacji typu custom publishing („MagazynMercedes", "Magazyn Transport" i „ROUTE”.).
Członkini m.in. Rady Marek konkuru Superbrands Poland, Rady Kongresu CMO Marketing i rady Kongresu Kobiet. Prezes Global Road Safety Partnership Poland w latach 2006-2010 (pod auspicjami Banku Światowego) oraz Towarzystwa Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2009-2013).

Odznaczona odznaką resortową „Zasłużona dla transportu RP” (Ministerstwo Infrastruktury).

Nagrody ( m.in.): „Osobowość Marketingu 2014” w kategorii: „Thinking outside the Box” (Mediarun) i zwycięzca w Konkursie Protony 2014 w kategorii „Komunikacja w firmie/korporacji”.
Publikacje w prasie branżowej (Brief, Press, Harvard Business Review), kulturalnej (Essence), niemieckiej (Das Parlament, Dialog) i codziennej (Gazeta Wyborcza).
Mężatka, córka Katarzyna (22). Hobby: sztuka nowoczesna, psychologia biznesu i tenis.