Dorota Steciuk-Godzieba

Dorota Steciuk-Godzieba
mazowieckie

BIZNES, FINANSE, FUNDUSZE UNIJNE, GOSPODARKA, ORGANIZACJE, POLITYKA SPOŁECZNA, PRACA, SPOŁECZEŃSTWO
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES branża kosmetyczna, konkurencyjność, zarządy i rady nadzorcze spółek, zarządzanie
  • FINANSE ekonomia, podatki
  • FUNDUSZE UNIJNE rozwój kapitału ludzkiego
  • GOSPODARKA budżet i finanse, eksport - rynek europejskie, FMCG, handel, społeczna odpowiedzialność biznesu
  • ORGANIZACJE organizacje branżowe, organizacje pracodawców
  • POLITYKA SPOŁECZNA rozwój kapitału ludzkiego
  • PRACA HR/zarządzanie personelem, rynek pracy, organizacje pracodawców
  • SPOŁECZEŃSTWO statystyka publiczna, organizacje pracodawców, organizacje branżowe

Opis

Dyrektor Finansowy Oriflame na Europę Centralną

Profesjonalistka o dużych umiejętnościach analitycznych i zdolnościach strategicznego myślenia. Senior manager z 18-letnim doświadczeniem w Polsce i Europie w różnorodnych branżach: elektronika, kosmetyki, produkcja, handel. Posiada doświadczenie w zarządzaniu wielokulturowymi zespołami, know-how w zakresie tradycyjnych kanałów dystrybucji oraz sprzedaży bezpośredniej. Obecnie jako Dyrektor Finansowy Oriflame na Europę Centralną odpowiada za finanse (controlling, budgeting, compliance, taxes, legal and treasury) oraz IT, HR i administrowanie w strategicznych dla Oriflame krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Węgrzech, Serbii, Kosowie, Czarnogórze, Słowenii, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie, Macedonii, Bułgarii, Litwie, Łotwie i Estonii.
Łączy wszechstronne wykształcenie (finanse, informatyka, zarządzanie) oraz umiejętność budowania zespołów. Ceniona za zarządzanie ludźmi oparte o dobre planowanie, kooperację i wspólne osiąganie sukcesu. Jest autorką pomysłów i rozwiązań systemowych znacząco poprawiających wzrost sprzedaży i zyskowność firm. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektem przemodelowania struktury organizacyjnej w celu optymalizacji procesów operacyjnych i sprzedażowych. Systematycznie podnosi kwalifikacje i wiedzę o rynku (ACCA, MBA).
Pełni funkcję Zastępcy Przewodniczącej Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Publikacje:
Artykuł „Sukces i co dalej?” w „Harvard Business Review Polska”, nr 140, październik 2014