Beata Żelazko

Beata Żelazko
świętokrzyskie

BIZNES, GOSPODARKA
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES konkurencyjność, marketing, zarządzanie
  • GOSPODARKA polityka regionalna, rozwój regionów, usługi, innowacje

Opis

Doktor nauk ekonomicznych, aktualnie pracuje na stanowisku adiunkta w Zakładzie Przedsiębiorstwa Rodzinnego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe Menedżer Innowacji oraz szkolenie „B+R=€” dotyczące współpracy sektora nauki z sektorem przedsiębiorstw. Dwukrotnie uczestniczyła w seminariach naukowych poświęconych społecznej gospodarce rynkowej organizowanych we Vlotho (Niemcy). Jest członkinią Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

Współpracuje z podmiotami gospodarczymi, instytucjami otoczenia biznesu oraz władzami samorządowymi w celu realizacji projektów badawczych związanych z problematyką szeroko rozumianej konkurencyjności organizacji i regionów. W jej dorobku znajdują się: raporty z badania innowacyjności firm (m.in. na potrzeby projektu MSODI w ramach współpracy z Emar Marketing Research), ekspertyzy opracowane na zlecenie PAIiIZ dotyczące zasobów pracy dla sektora high-tech, analizy atrakcyjności inwestycyjnej wybranych regionów wykonane na zamówienie urzędów marszałkowskich oraz raporty z badania zachowań lokalizacyjnych podmiotów należących do sektora biotechnologicznego i aktywności marketingowej jednostek terytorialnych na rynku lokalizacji inwestycji.

Aktualnie jej zainteresowania naukowe koncentrują się na następujących zagadnieniach: zarządzanie firmą rodzinną, innowacyjność firm rodzinnych, kapitał relacyjny przedsiębiorstwa, marketing nowoczesnych produktów i usług opartych na wiedzy.

fot.: Krzysztof Psotta