Aniela Hejnowska

Aniela Hejnowska
mazowieckie

BIZNES, GOSPODARKA, INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE
ZALOGUJ SIĘ ABY WYSŁAĆ WIADOMOŚĆ.
JEŚLI NIE POSIADASZ KONTA ZAREJESTRUJ SIĘ

Dziedziny:
  • BIZNES transformacja organizacji/zarządzanie zmianą, zarządzanie
  • GOSPODARKA e-commerce/handel elektroniczny, start-upy
  • INNOWACJE I NOWE TECHNOLOGIE telekomunikacja, e-commerce/handel elektroniczny, start-upy

Opis

Na stanowisku Dyrektor Zarządzającej Groupon Polska od listopada 2012. Odpowiedzialna za realizację globalnej strategii Groupon - odejścia od rynku ofert grupowych i przejścia do rynku klienta oraz współtworzenie i realizację planów rozwoju w trzech głównych liniach biznesowych Groupon – rynkach lokalnych, rynku turystycznym oraz produktowym. Wprowadziła szereg rozwiązań na rzecz udoskonalenia jakości obsługi, wdrożyła nowy system weryfikacji potencjalnych klientów biznesowych. Jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży w branży telekomunikacyjnej oraz e-commerce w kanałach B2B i B2C. Dysponuje wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i optymalizacji procesów wewnętrznych, zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz utrzymaniu i rozwoju bazy klienckiej. Wcześniej zajmowała stanowiska: Sales and Retention Manager w Tele 2 (2005-2007), Kierownika Programu Redukcji Kosztów oraz Dyrektor Zarządzającej Rynkami SOHO/SME oraz Home w Netia SA (2008-2012). Została Laureatką Nagrody Publiczności Bizneswoman Roku 2010 w plebiscycie Sukces Pisany Szminką. Jest aktywną członkinią programu mentorskiego dla kobiet Vital Voices.