18 sierpnia odbyło się Summer Business Lunch Meeting Znanych Ekspertek w Stacji Mercedes. Podczas spotkania prezentację o femvertisingu przeprowadziła Joanna Pruszyńska-Witkowska, inicjatorka projektu Znane Ekspertki.


Spotkanie odbyło się w Stacji Mercedes, a gości przywitała Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor ds. Komunikacji Mercedes-Benz. Następnie prezentację o femvertisingu przeprowadziła Joanna Pruszyńska-Witkowska. Goście mieli okazję zapoznać się z danymi dotyczącymi uwzględnienia potrzeb kobiet w strategiach marketingowych firm oraz obejrzeć najbardziej popularne kampanie przeprowadzane w duchu femvertisingu.

Jak wynika z raportu wydanego przez Ernst&Young, w 2028 roku kobiety będą kontrolowały 75% wydatków. Procent ten przekłada się na odpowiednio duże kwoty, które mogą wpłynąć do budżetu firmy, dlatego też kobiety, jako grupa docelowa, zaczęły być coraz poważniej traktowane. Świadczy o tym powstanie  femvertisingu, czyli projektów komunikacyjnych, skierowanych do kobiet, bazujących na zrozumieniu ich potrzeb, oczekiwań, codziennych wyzwań i trudności, a także obalających utrwalane latami stereotypy.

Często kampanie femvertisingowe wiążą się z budowaniem w kobietach siły, pewności siebie i własnej wartości. Rosnąca liczba kampanii w nurcie femvertisingu obrazuje zmieniające się społeczeństwo i reakcje na wieloletnie kreowanie sztucznego świata kobiet i umacniania krzywdzących stereotypów przez świat reklamy i mediów - powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska. Społeczeństwa oraz marki coraz bardziej zdają sobie sprawę, że oparte na stereotypach reklamy nie tylko krzywdzą dorosłe kobiety, ale mają także kolosalny wpływ na budowanie świadomości dziewczynek.

Po prezentacji odbyła się część networkingowa, podczas której goście mieli okazję do przedyskutowania kampanii femvertisingowych w Polsce oraz roli kobiet w komunikacji marek.

 

 

 

 

Znane Ekspertki_Summer MeetingZnane Ekspertki_Summer Meeting

Znane Ekspertki_Summer Meeting